Toimitus ja palautus
Verkkokauppamme logistiikkayhteistyökumppanina on Shipit. Käytämme tilausten toimituksiin kuljetusyhtiöitä, jotka toimivat yhteistyössä Shipitin kanssa, sekä Kaukokiitoa.
Lähetämme verkkokauppatilaukset suoraan omalta tehtaaltamme Evijärveltä.
Toimitus Suomeen
Toimitus Suomeen on maksuton. Toimitamme verkkokaupasta tilatut tuotteet maksutta asiakkaan antamaan toimitusosoitteeseen Manner-Suomen alueella. Tuotteet toimitetaan ulko-ovelle tai kerrostalossa alaovelle.
Pienemmät tuotteet, kuten tarvikkeet, toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen.
Toimitukset Suomen ulkopuolelle
Toimitamme tuotteita myös Suomen ulkopuolelle, muihin EU-maihin.
Toimitukset Suomen ulkopuolelle ovat maksullisia. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa toivotun toimitusosoitteen, niin selvitämme toimituksen hinnan. Ota yhteyttä
Huom! Asiakkaana vastaat antamiesi osoite- ja yhteystietojen oikeellisuudesta. Mikäli tilauksen yhteydessä antamissasi tiedoissa on virhe, vastaat mahdollisista toimitukseen liittyvistä lisäkuluista. Lisäkuluja voi syntyä esimerkiksi toimituksen uudelleenohjaamisesta, tilauksen ylimääräisestä säilyttämisestä kuljetusliikkeen tiloissa tai tilauksen palautumisesta meille sekä mahdollisista uusista toimituskuluista mikäli tilaus lähetetään sinulle uudelleen sen palautumisen jälkeen.
Toimitusaika
Verkkokaupan tuotteet ovat pääsääntöisesti valmiina varastossamme, joten toimitusaika Suomen sisällä on yleensä noin 1 viikko. Lähetämme tilaukset n. 1 – 2 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Verkkokauppatilauksia lähetetään vain arkipäivisin, joten viikonloppuna tilatut tuotteet lähtevät matkaan alkuviikosta. Mikäli yksittäisessä tilauksessa on useampia tuotteita, joilla on eripituiset toimitusajat, tuotteet toimitetaan pisimmän toimitusajan mukaisesti.
Loma-aikoina, poikkeustilanteissa tai meistä riippumattomista syistä toimitusaika saattaa joskus olla normaalia pidempi.
Tilauksen vastaanottaminen
Kuljetusliikkeestä ollaan puhelimitse yhteydessä tilauksen vastaanottajaan (puhelu tai tekstiviesti) ja sovitaan tarkemmasta toimitusajasta suoraan hänen kanssaan. Varmistathan siis tilausta tehdessäsi, että puhelinnumerosi on oikein. Kuljetusliike toimittaa tuotteet tilauksessa annettuun osoitteeseen, ulko-ovelle tai kerrostalossa alaovelle.
Kun tilauksesi saapuu, tarkistathan heti ensimmäiseksi, että pakkaus on kunnossa. Jos huomaat pakkauksen vaurioituneen, tarkista tilauksen sisältö kuljettajan läsnä ollessa. Kuljetuksessa vaurioituneesta lähetyksestä tulee tehdä heti merkintä rahtikirjaan, jotta voimme tehdä reklamaation kuljetusliikkeelle. Ota myös kuvat pakkauksen ja tuotteen vaurioista.
Olethan viipymättä yhteydessä meihin, mikäli kuljetus on vaurioitunut, olet saanut väärän tuotteen tai tilauksesta puuttuu jotain.
Palautukset
Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, joka lasketaan siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Palautus on aina maksullinen, ja siitä veloitetaan toteutuneiden kustannusten mukaisesti.
Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta, niin voimme sopia tuotteiden palautustavasta.
Suojaa palautettavat tuotteet alkuperäisillä pakkauksilla mahdollisimman hyvin. Lisää tarvittaessa pakkausmateriaalia, esimerkiksi jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut.
Tuotteet palautetaan tehtaallemme: Järvi Z Oy, Järvisentie 14, 62500 Evijärvi
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Emme vastaanota palautuksia, jotka on lähetetty vastoin ohjeitamme.
Reklamaatiot
Onko saamasi tuote viallinen? Ota yhteyttä, niin katsotaan miten voimme auttaa.